Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

fredag 16 januari 2009

Hatten är min


Här kommer då äntligen hatten som jag lovade en bild på för ungefär 3 månader sen... Oooups, sorry. Jag är lite disträ, men här kommer iaf en ganska bra bild som är en aning photoshoppad, ja, men bara för att ge en bättre bild, och när jag ändå håller på med skärpa tycker jag inte det gör något att jag dekorerar lite också :P

Inspirationen är Nightmare before Christmas, så hatten ska lite se ut som att någon satt sig på den så den är lite tillplattad och skrynklig på ena sidan. Sedan har den tre blå skinnfladdermöss intrasslade i tyll, och en slöja. Vita stickningar.

Made in 100% Leather, Deko i Tyll o Pärlor, Design: Mia/Salque

Inga kommentarer: