Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

onsdag 4 november 2009

Blogga är jättekul!

Jag har insett att jag måste börja blogga igen på allvar! Det är ju jättehärligt att få skriva av sig och det är framförallt härligt att gå tillbaka och läsa det man har skrivit. Jag tror att min blogg är för mörk. Jag vill ljusa upp den lite, så under den närmsta tiden kommer nog bloggen att genomgå lite förändringar. ^^, vi får la se vad det leder till. Jag tycker om bloggen som dagbok. Det är ett jättebra och snabbt sätt att på ett konstnärligt vis lägga upp sina tankar. ^^, Well.. vi får se om jag kommer att använda mig av bloggen mer på det sättet. :)

Inga kommentarer: