Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

söndag 8 juni 2008

Girls love their gays

Chris Crocker is Damaged!

Denna pojke är helt underbar. Om ni har missat hans bidrag till världen: Leave Britney alone! så måste ni genast gå in tuben och se det. Det var (enligt en intervju med honom) hans enda seriösa inslag på youtube. Det här är ett av hans oseriösa alltså. Men, han är bög och han är typ transa och han är heeeelt underbar. Av nån anledning blir jag alldeles freakin knäsvag av sånt här. *Djup suck* Aaaw. Samma sak med Rickard Wolff och han som är med i Another gay movie (som också stora delar av kan ses på tuben) Iiiiiik!

Inga kommentarer: