Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

tisdag 14 oktober 2008

Dagen idag

Jaha. Då har man photoshopat lite till då. :P Vad jag har gjort med denna bild är:
* Ordnat dem fiskstjärtar istället för ben.
* Tagit bort simglasögon
* Fixat brösten (gjort dem nakna och förstorat lite ;)
* Ställt in kontrast och färg

Detta är alltså ett foto som jag mixtrat med från grunden. Det är lite synd bara att skärpan är så dålig, det syns inte riktigt hur det ser ut.

Idag blev hatten i stort sett färdig, ska kanske ha en slöja på den, men vi får väl se. Annars sydde jag vantar idag till fördärvelse, så att mina handleder strejkade ur totalt. Sen såg jag på House, istället för att åka på vattenaerobics. tråkigt tråkigt, men jag fick ju ingen med mig. Imorrn blir det mönsterkonstruktionsövningen och sen kanske lite accesoarer förhoppningsvis, det är ju så kul! Vill göra en till väska eller ngt liknande. Iaf producera istället för att tråka! Men nu borde jag nog ta och sova lite istället för att leka med datorn, men den är ju såå svår att slita sig ifrån. Godnatt ävärybådy!

Inga kommentarer: