Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

fredag 17 oktober 2008

Remixare är allt bra duktiga alltså. Lyssna på låten härunder! Den är väldigt suddig och skum i början, väldigt svår att förstå sig på direkt kanske, låter som en enda röra, men när man lyssnat ett par gånger (och med bra hörlurar så att man hör basen ordentligt) så är den så otroligt bra att jag inte vet hur jag ska göra för att inte lyssna sönder den.



Det finns fler t.A.T.U feat. Rammstein-låtar och jag måste säga att de är väldigt väldigt bra de flesta av dem. Ojoj gillar man sånt här är det här en guldgruva. Detta är vad jag kallar fri konst!!! Detta är resultatet av en värld utan antipiratkopieringslagar! Om vi bara slopade idén om att man inte får använda konsten fritt så skulle vi kunna få detta inom alla konstformer och forum! Låt artisterna leka fritt. Har ni åsikter om detta med att artisten inte skulle få betalt osv så kan jag motargumentera detta i ett senare inlägg om ni är intresserade, för jag är trött på hur Benny Andersson uttrycker sig.

Inga kommentarer: