Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

måndag 27 oktober 2008

Lov

Äntligen lov! Jag är så lycklig! det var nog en av de sakerna jag behövde mest i hela världen.

Var och såg The Wiz, med esteterna i Vansbro. Måste ju säga att den var riktigt bra gjord. Superbra skådespelarinsatser (med rörelsemönster och sådär), bra kostymer och snygg scen. :D Bra jobbat!



Jag önskar att mats kunde göra en samlingsdvd med alla föreställningar som varje klass varit med om. Typ avgångsklassen 2008s dvd, om inte annat så köper väl föräldrarna den ;) för det är faktiskt många som vill ha den, kanske främst de som inte kunde komma. mamma, pappa, mormor, morfar, farmor, farfar, fastrar, mostrar, farbröder, morbröder, kusiner osv. Hah, vilken affärsidé! :D Hursomhelst så vill då jag ha en sån dvd iaf.

På lovet har jag ett fullspäckat schema, men det beror mest på att jag planerat in så mkt slapp-tid.

Fred. Caribisk afton
Lörd. The Wiz + efterfest
Sönd. Mys med söt
Månd. Mys med söt, åka till Malung
Tisd. Åka till Linus i Sälen
Onsd. Mys m Linus
Tors. Hemma o slappa
Fred. Hemma o slappa
Lörd. Jobba
Sönd. Slappa

Ja, så får vi väl se om det förändras. Hoppas inte det. Jaja, imorrn ska jag till sjukstugan och kolla min stressmage. Som om de kommer kunna hjälpa mig, men önska kan man ju.

Inga kommentarer: