Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

måndag 13 oktober 2008

Skelanimals

Jag har hittat världens gulligaste sak. Jag tror att jag behöver en sån här. Problemet är att jag inte är riktigt säker på att jag verkligen är beredd att lägga ut pengar på den istället för att sy en själv. Jag tenderar ju till att vilja göra mina saker själv. Vi får väl se. :D Söt var den iaf.

Och jaa! Idag fick jag min mobilladdare så nu slipper jag dras med det där bilbatteriet och billaddaren. Skitskönt. Kan verkligen rekommendera hemsidan http://www.mytrendyphone.se/ Där fick jag tag på den för under hundralappen, frakt och moms inkluderat och färdigt! Och den kom inom en vecka. Skitbra!
Betyg: ♥♥♥♥♥

Skulle egentligen ha åkt hem till Ullis och spelat tv-spel med henne, men det gick åt helvete för jag åkte ut med mamma och övningskörde en timme och misslyckades med att parkera baklänges ordentligt så jag blev modfälld. Väl hemma blev det kladdkaka och jag fick bättre humör, men ångrade att jag inte åkte till henne. Jaja. Så kan det va. Imorgon blir det väl förhoppningsvis vattenaerobics och lite mer vant- och hatt-syning. Jag är riktigt nöjd med min hatt. När den blir färdig kommer den upp på bild här! :D

Inga kommentarer: