Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

torsdag 15 januari 2009

Barn

Happ. Då har jag kommit hem från jobbet.

De kanske är en aning äldre, men sådär kändes det helt klart idag. De var upp och ner. Upp och ner. Men det är så jälva kul, jag har fullt med "energi" när jag kommer hem. Det är väl snarast adrenalin för jag är så trött efter att ha gapat på att de ska vara tysta, men jag blir så glad av det här jobbet. Plus att de andra lärarna verkar tycka att det funkar bra. Fick höra att "det aldrig brukar vara så här tyst på musiken" och ändå tyckte jag att det var ganska kaos idag, med alla rytmgrejer vi gjorde. Jaja, barnen verkar iaf ha kul. XP

De fick gå i takt till rytmen och sedan sitta i cirkel och skicka runt rytmer. Och sista gruppen fick sitta still med huvudet mot bänken och lyssna på Sleeping Jiva med Kula Shaker. Det var supersköt för mig att bara låta dem vara tysta och lyssna. Det ska jag göra med alla klasser efter alla lektioner i fortsättningen. Nu är jag helt slut!

Inga kommentarer: