Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

onsdag 28 januari 2009

Jag har fått köpa kläder! Jag är mycket glad för det. :) Det var uppenbarligen ganska mycket rea på Ellos.se så jag passade på när min syrra och hennes kompis skulle göra det. Således köpte jag: En röd bh för 45 kr. En superfin och superbillig strumpebandshållare för 29 kr!!!! En lös polokrage för 39 kr som kommer att matcha den blåa klänningen för 89 kr. Kan knappt bärga mig tills det kommer.

Detta skulle jag också vilja köpa, men jag har ju inte råd att svina till det hur mycket som helst. Hursom en grönrandig lång, lång t-shirt för 69kr (men den fanns typ bara i storlek 42-44) och ett linne för 79 kr. (tyvärr men jag har inte råd att betala 80 spänn för ett linne just nu, även om det var sjukt snyggt tryck på det) och en matta som jag iofs inte har plats för nånstans. Den fanns bara där som en liten dröm för den där lägenheten jag tjatar om. 279 kr kostade den.

Men var är min lön!? Den skulle kommit igår, men where the hell is it?!
Vad ska jag ha att spendera nu tills februarilönen kommer?! :P

1 kommentar:

milio sa...

fröken bäst på att förklara har anlänt :D menee under instrumentpanelen där du går in när du ska skriva ett nytt inlägg osv ska det stå Läslista och så klickar du bara på lägg till och skriver in min adress :D