Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

fredag 16 januari 2009

Lockar för en dag

Det var egentligen för några dagar sedan jag hade lockar i håret, närmare bestämt på Måndag, men jag har inte hunnit fixa med bilden föränn nu.


Tog en vanlig locktång och lockade ungefär hela håret, tog ganska stora testar, så att det bara blev cirka fem på hela håret (vilket inte säger så mkt eftersom jag har ganska tunt hår), och lät dem vara i längre, hårsprayade. Sedan drog jag med borste igenom håret ganska oförsiktigt och drog igenom händerna också. Sedan en slutlig hårspray. Så nu har jag fått vara lite modebloggare också :P

Inga kommentarer: