Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

onsdag 14 januari 2009

Färdig. Så nu är jag färdig med planerandet. Jag får betalt för att planera i två timmar, men jag satt från klockan två till sju, fast å andra sidan med pauser där emellan och så har jag väl slöarbetat en hel del, men ändå! Nu är jag trött i huvudet, men förberedd inför imorgon.



Jag ska visa dem lite Kula Shaker som vi ska gå runt och klappa takten till. Det kommer nästan att bli lite dans imorrn. Hoppas att de tycker att det är kul. Musiken är rolig och mysig iaf tycker jag. Tror att det kan gå hem hos barn. Man blir lycklig och sprallig av den. :D

Inga kommentarer: