Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

lördag 31 januari 2009

Dofter

Funderar på att köpa en Date-parfym, men jag är inte säker på om jag ska slösa mina pengar på sådant. Hursom så hittade jag iaf en personlig favorit så vi får la se. Min favvor är Truly Treasured, tror jag. Men även Everyday Escape var mysig. Jag har egentligen ofta svårt att förstå mig på parfymer, som jag tycker kan vara för tunga och innehålla för mycket lukter. Jag har av någon anledning hellre fastnat för duschcremer, lotions och deos. Men det är kanske dags att bryta sig ur det.


Ska iaf köpa en LdB Shea Oil lotion, för jag älskar hur duschcremen luktar, men lukten försvinner ju i stort sett man duschar av sig. :( Så det skall jag göra. :D:D:D

Inga kommentarer: