Hejsan!

Jaha, här är då min blogg. Jag är nästan 20 år, för fan. Jag har svårt att svälja det eftersom jag älskar att vara barnslig. Jag har tyvärr en massa åsikter om allt och alla och vill nödvändigtvis ge en massa tips, vilket folk runtikring mig hatar. Därför tar jag mina åsikter hit! Haha..

tisdag 13 januari 2009

Mysig Dag

Idag vaknade jag vid min pojkes sida och det var så underbart att äntligen få göra det igen. Det är faktiskt oerhört svårt att ha bott ihop och sedan flytta isär, och detta visste jag redan när vi började bo tillsammans och kände en rädsla för att flytta tillbaka hem till mina föräldrar. Visst går det, men det är ovant fortfarande ett halvår senare. Hur gör man för att vänja sig från att ha träffats varje dag till att inte se varandra mer än typ två dagar i veckan?

Sängen va mjuk, torr, varm och kall på samma gång när jag vaknade och min sötnos låg och slumrade och jag fick lov att väcka honom så försiktigt jag kunde, fast det egentligen var han som skulle upp och jag kunde sova hur länge jag ville. Fast det va mysigt. Så efter hans skola tagit slut såg vi på Mononoke Hime och åt hamburgare vi köpt i skolxcafeterian för 15 kr (och de va sjukt goda också, tummen upp!). Sen fortsatte vi titta på tåget mot Malung, fast vi hann inte se färdigt och det suger att ha typ 7 minuter kvar av filmen. Hur pepp känns det att sätta sig och se slutet nästa dag liksom?

Nåväl. Sedan drog mamma och syrran med mig på vattenaerobics så jag är sjukt trött men på ett bra sätt. Har en kopp blåbärssoppa och snart ska jag gå och lägga mig så jag i morgon orkar ta itu med klapp-och-takt övningarna till musiken. Natti.

Älskar dig Linus. Det är du och jag.

Inga kommentarer: